Biuro promocji i reklamy

Jeśli Państwo są zainteresowani:

  • zamieszczeniem reklamy na łamach Magazynu Prestiż who is who
  • objęciem przez czasopismo patronatu medialnego
  • udziałem w organizowanych przez Państwa wydarzeniach
  • udostępnieniem Państwa klientom egzemplarzy Magazynu
  • inną formą współpracy

prosimy o kontakt z Biurem promocji i reklamy:

T: +48 12 311 77 90 ; M: + 48 502 302 875

E:  reklama@prestigemagazine.com.pl

Magazyn Prestiż who is who
Biuro promocji i reklamy
32 – 020 Wieliczka, ul. B. Chrobrego 22/6

Cennik powierzchni reklamowej w Magazynie Prestiż who is who: 

Wielkość  reklamy Format reklamy Cena
1/1 strony wewnątrz magazynu 205 X 290 mm netto 20.000,00 PLN
II strona okładki magazynu 205 X 290 mm netto 35.000,00 PLN
III strona okładki magazynu 205 X 290 mm netto 25.000,00 PLN
IV strona okładki magazynu 205 X 290 mm netto 50.000,00 PLN
Rozkładówka  wewnątrz magazynu 410 X 290 mm netto 40.000,00 PLN

Artykuły sponsorowane, wywiady i inne niestandardowe formy reklamy wyceniane są indywidualnie.

Cennik reklam w Serwisie internetowym Magazynu Prestiż who is who: 

Strona Nazwa Cena za 1 miesiąc emisji Cena emisji przy płatności za 1 rok  z góry
www.prestigemagazine.com.pl Galeria reklam 1.000,00 PLN 10.000,00 PLN

Baner  graficzny , element poziomy lub pionowy w formacie interaktywnej reklamy internetowej, po nakierowaniu na niego kursorem myszy „rozwija się” do większego rozmiaru, umożliwiając wykorzystanie dodatkowej powierzchni dla prezentacji . Reklama może też być odnośnikiem do strony reklamodawcy.

Maksymalne rozmiary po rozwinięciu:

  • 600 x 800 pikseli i pojemność do 100 kB
  • 1000 x 800 pikseli o pojemności do 140 kB.

W ramach działań reklamowych i promocji działalności firm oraz osób prywatnych, a także organizowanych przedsięwzięć, na stronach Serwisu internetowego mogą być umieszczane elementy graficzne i teksty w formie artykułów sponsorowanych.

Zlecenia reklamowe przyjmowane są w terminie do 3. tygodni przed miesiącem wydania.

Za gotowe materiały uznaje się złamane dokumenty z dołączonymi elementami graficznymi i fontami, przygotowane według obowiązujących w wydawnictwie warunków technicznych wraz z próbą kolorów.

Termin składania gotowych materiałów każdorazowo ustalany jest przy podpisywaniu potwierdzenia zlecenia. Warunki przekazania materiałów w innej postaci oraz terminy należy uzgadniać  z Biurem promocji i reklamy przy składaniu zamówienia.